Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  11-03-2010 | 14:57
data ostatniej modyfikacji:  12-03-2010 | 11:00
Korespondencja Wyniki postępowania
Budowa sieci wodociągowej we wsi Ożary 11.03.2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr : 2 / 2- BGP/ PN / R /2010

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

 

  1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266

REGON 890718449

 

  1. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 

Opis : Budowa sieci wodociągowej we wsi Ożary.

 

  1. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.
  2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: -

 Budowa sieci wodociągowej we wsi Ożary

Zakres robót obejmuje  wykonanie sieci wodociągowej z rur PCV śr.110mm z istniejącej sieci przesyłowej zlokalizowanej we wsi Ożary od budynku mieszk. nr 2-4 na odcinku 106mb  i do Gospodarstwa OHZ z rur PCV śr.110mm  na odcinku 384mb wraz z montażem 4 szt. hydrantów pożarowych naziemnych o śr.80mm.

 

 

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) :  

45231100-6 ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 kładzenie rurociągów

  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
  2. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
  3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania –   do 31.05.2010roku.

 

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)       Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie : 5.593 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 164, poz. 1163, nr 170, poz. 1217, nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 roku nr 64, poz. 427 oraz nr 82, poz.560 ), czyli w:

a)       Pieniądzu,

b)      Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)       Gwarancjach bankowych

d)      Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

2)       W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium” na : „Budowa sieci wodociągowej we wsi Ożary”.

3)       Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium z załącza oryginału  tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odliczenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

  1. Warunki udziału -  opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

                           I.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :

1)       Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że:

a)       Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

b)      Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do:

·        Kierowania robotami o specjalności :konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;

3)       Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo – kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych,

4)       Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

                         II.      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.
  2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.
  3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

                        III.      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dziennik Ustaw nr 87, poz. 605 ) w celu:

1)       Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:

a)       Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)      Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c)       Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)      Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

e)      Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

2)       Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:

a)       Wykazu  robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,

b)      Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) w zakresie:

·        Specjalności  konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjno inżynieryjnej – 1 osoba,

w zakresie budowy wodociągów .

3)       Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4)       Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Sekcji III.

 

  1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  2. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  3. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

 

 

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony
  2. Kryteria oceny ofert:

a)       Cena – znaczenie : 100 %

  1. Informacje administracyjne

1)       Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)       Termin składania ofert  upływa w dniu 31.03.2010 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)       Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.03.2010 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)       Termin związania ofertą -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)       Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·        Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173-361,

 e-mail:zabawa@kamzab.pl

·        Osoba upoważniona:  Jan Zabawa w godzinach od godziny 10.oo do godziny 12.oo

tel. 074/8162026,

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 08.03. 2010 roku

 

 

 
Zalaczniki:
przedmiar_001000003.rtf
siwz-wodociag-ozary-2010.doc
skmbt_c25209062908070.pdf
skmbt_c25209062908102.pdf
wzor-nr-1-do-siwz-oferta.doc
wzor-nr-2-do-siwz-urzadzenia.doc
wzor-nr-3-do-siwz-wykaz-osob.doc
wzor-nr-4-do-specyfikacji-wykaz-robot.doc
wzor-nr-5-do-siwz-upowaznienie.doc
wzor-nr-6-do-specyfikacji-osw.-art.22pzp.doc
wzor-nr-7-do-specyfikacji-osw.art.22-p1-3.doc
wzor-nr-8-projekt-umowy.doc
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska