OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki
ogłasza przetarg nieograniczony nr 13/18-BGP/R/09
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie
57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26
Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361
Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl
NIP 887 – 16 – 35 – 266 REGON 890718449
2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis:
remont budynków mieszkalnych komunalnych w Kamieńcu Ząbkowickim, w tym:
ul. Złotostocka 25, Złotostocka 17, Złotostocka 30, Złotostocka 33, Ząbkowicka 6, Ząbkowicka 25, Parkowa 8, Krzyżowa 1, Pomianów Górny 10, Byczeń 18, Mrokocin 33, Wiejska 7,Byczeń 29, Młyńska 7,Zamkowa 5(likwidacja skutków klęski żywiołowej z 2009 roku).
.
2. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.
Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: remont budynków mieszkalnych
komunalnych w Kamieńcu Ząbkowickim, w tym ul. Złotostocka 25, Złotostocka 17,Złotostocka 30,
Złotostocka 33, Ząbkowicka 6,Ząbkowicka 25,Parkowa 8,Krzyżowa 1,Pomianów Górny 10,Byczeń 18,
Mrokocin 33, Wiejska 7,Byczeń 29,Młyńska 7, Zamkowa 5(likwidacja skutków klęski żywiołowej
z 2009 roku).
3. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) – 45.26.00.00-7
4. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – tak (ilość części 15)
5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium- nie stosuje się.
2. Warunki udziału.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali że:
a) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
b) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do:
l Kierowania robotami o specjalności konstrukcyjnej.
3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku muszą być:
a. Wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące zakres robót, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót;
b. Dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione usługi, roboty zostały wykonane należycie, np. referencje.
2) Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w § 8 pkt. 2 niniejszej specyfikacji, muszą być:
c. Wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do wyżej wymienionej izby i posiada wyżej wymienione ubezpieczenia.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 Prawa zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych –wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Dowód złożenia wadium.
8) Harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji, remontu z ich podziałem na poszczególne elementy lub etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z elementów lub etapu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przez wykonawcę przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo-terminowo- finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania.
9) Wypełniony druk „Oferta”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
10) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 3 do 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu cywilnego.
UWAGI :
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV – PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – znaczenie 100
3. Informacje administracyjne
1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.
2) Termin składania ofert upływa w dniu 29.09.2009 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.
3) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.09.2009 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.
4) Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
5) Kontakt wykonawców z zamawiającym:
· Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,
e-mailbielas@kamzab.pl
· Osoba upoważniona: Grzegorz Cisowski i Jan Zabawa w godzinach od godziny 8:30 do godziny 10:30
tel. 074/8173218, 074/8162026,
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 3.09. 2009 roku
ZAŁĄCZNIKI:
Ogloszenie.doc (63.50 Kb)
Przedmiary.zip (988.96 Kb)
SIWZ_do_60-NBO.doc (91.00 Kb)
Wzor_nr_1_do_SIWZ.doc (53.00 Kb)
Wzor_nr_2_do_SIWZ.doc (29.00 Kb)
Wzor_nr_3_do_SIWZ.doc (30.00 Kb)
Wzor_nr_4_do_SIWZ.doc (34.00 Kb)
Wzor_nr_5_do_SIWZ.doc (26.00 Kb)
Wzor_nr_6_do_SIWZ.doc (27.00 Kb)
Wzor_nr_7_do_SIWZ.doc (27.50 Kb)
Wzor_nr_8_do_SIWZ_-_UMOWA.doc (71.00 Kb) |