Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  06-03-2009 | 08:56
data ostatniej modyfikacji:  06-03-2009 | 08:56
   
Odbudowa – przebudowa drogi wewnętrznej gminnej dojazdowej go gospodarstw domowych i gruntów rolnych ul. Krzyżowa... 06.03.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr 1 / 1 – PR/ R / 09

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.        Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

2.        Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.        Opis:

 

Odbudowa – przebudowa drogi wewnętrznej gminnej dojazdowej go gospodarstw domowych i gruntów rolnych ul. Krzyżowa, działka Nr 659,221, 226,228, 619, 707 w Kamieńcu Ząbkowickim

.

2.        Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

3.        Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: - Projektowany przekrój konstrukcyjny przebudowanej drogi:

·          Warstwa ścieralna z mieszanki grysowo – żwirowej grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,

·          Klinowanie podbudowy mieszanką grysowo – żwirową na głębokość 2 cm. Grubość warstwy po zagęszczeniu 1 cm,

·          Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego- grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm

·          Całkowita grubość konstrukcji 20 cm.

 

4.        Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) – 45.23.31.23 - 7

5.        Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie

6.        Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie

7.        Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres w miesiącach 5

      

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)        Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 14.904 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ), czyli w:

a)        Pieniądzu,

b)        Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)        Gwarancjach bankowych

d)        Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)        Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

2)        W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.

3)        Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium z załącza oryginału  tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odliczenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

2.        Warunki udziału -  opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

                            I.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :

1)        Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że:

a)        Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości wykazanych robót nie mniejszej niż 500 tysięcy złotych każda;

b)        Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do:

·          Kierowania robotami o specjalności budownictwa drogowego – co najmniej 1 osoba,

 

3)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo – kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych wykonawców lub zdolność kredytowa wykonawców na łączną kwotę 500 tysięcy złotych;

4)        Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

                           II.      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

A.        Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.

B.        Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.

C.       Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona.

 

                          III.      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

A.        Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dziennik Ustaw nr 87, poz. 605 ) w celu:

1)        Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:

a)        Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)        Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c)        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

e)        Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

2)        Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:

a)        Wykazu co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę wykazanych robót nie mniejszej niż 500 tysięcy złotych każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,

b)        Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) w zakresie:

 

·          Specjalności budowy dróg – 1 osoba.

 

3)        Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wykonawcy na łączna kwotę 500 tysięcy złotych, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4)        Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Sekcji III.

 

B.        Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

C.       Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

D.        Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

 

SEKACJA IV – PROCEDURA

 

1.        Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony

2.        Kryteria oceny ofert:

a)        Cena – znaczenie 85

b)        Okres gwarancji – znaczenie 15

3.        Informacje administracyjne

1)        Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)        Termin składania ofert  upływa w dniu 31 marca 2009 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)        Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31 marca 2009 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)        Termin związania oferta -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)        Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·          Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173361,

e-mailbielas@kamzab.pl

·          Osoba upoważniona: Jerzy Bielas w godzinach od godziny 8:30 do godziny 10:30

tel. 074/8162019

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 5 marca 2009 roku

 

Sporządzi: BJ - tel.074/8162019

                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                                mgr Marcin Czerniec

 

SIWZ_-_Krzyzowa.doc (127.50 Kb)

SIWZ_zalaczniki.zip (34.38 Kb)

SST_Krzyzowa.zip (1.00 Mb)

czesc_opisowa.zip (3.99 Mb)

rysunki.zip (7.82 Mb)

OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU-Krzyzowa.doc (61.00 Kb) 

 

WYJAŚNIENIA

DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nr 1/ 1-PR/R/09 z dnia 6 marca 2009 roku

oraz ogłoszenia do przedmiotu zamówienia pn.

Odbudowa – przebudowa drogi wewnętrznej gminnej dojazdowej do gospodarstw domowych i gruntów rolnych ul. Krzyżowa, działka Nr 659, 221, 226, 228, 619, 707 w Kamieńcu Ząbkowickim.

Ogłoszenie opublikowane na stronie internetowej UZP w dniu 5 marca 2009 roku Nr 51904-2009 oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej zamawiającego.

 

Pytania:

 

1.W przedmiarze robót nie są wyliczone powierzchnie wyokrągleń w miejscach włączeń oraz odgałęzień. Zwiększeniu powinny ulec również nawierzchnie robót dotyczących korytowania, wykonania podbudowy, skropienia oraz klinowania nawierzchni. Jak należy wycenić brakujący zakres robót?

Odp.1 – roboty należy wycenić zgodnie z ilościami podanymi w przedmiarze robót.

 

2.Czy wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej należy w oryginale załączyć do oferty czy oryginał złożyć w kasie u Zamawiającego a do oferty dołączyć kopię gwarancji.

Odp.2 – tak kopię do oferty, oryginał do Głównego Księgowego tut. Urzędu.

 

3.Zamawiajacy załączył do oferty wzór upoważnienia do podpisania oferty. Czy zaakceptuje zatem załączenie do oferty pełnomocnictwa według wzoru Wykonawcy.

Odp.3 – tak zaakceptuje pełnomocnictwo do podpisania oferty potwierdzone notarialnie.

 

4.W załączniku Nr 5 ( upoważnienie do podpisania oferty) Zamawiający zawarł zapis „ należna opłata skarbowa ).

Odp.4 - Należy wykreślić wymieniony zapis

 

5.W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający podaje wartość wadium 14.904 złotych, natomiast w SIWZ wymagane wadium wynosi 8.000 złotych. Jaka jest zatem prawidłowa wartość wadium.

Odp.5 – prawidłowa wartość wadium wynosi 14.904 złotych. Za pomyłkę przepraszamy.

 

6.Zgodnie z SIWZ do oferty należy załączyć sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta za okres ostatnich 5 lat obrotowych. Zgodnie z rozporządzeniem winno być za okres 3 ostatnich lat obrotowych.

Odp.6 – tak za ostatnie 3 lata obrotowe. Za pomyłkę przepraszamy.

 

Z up. Wójta Gminy

Jerzy Bielas

Kierownik Referatu Planowania i Rozwoju

 

 

WYJAŚNIENIE

DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nr 1/ 1-PR/R/09 z dnia 6 marca 2009 roku

oraz ogłoszenia do przedmiotu zamówienia pn.

 

Odbudowa – przebudowa drogi wewnętrznej gminnej dojazdowej do gospodarstw domowych i gruntów rolnych ul. Krzyżowa, działka Nr 659, 221, 226, 228, 619, 707 w Kamieńcu Ząbkowickim.

 

Ogłoszenie opublikowane na stronie internetowej UZP w dniu 5 marca 2009 roku Nr 51904-2009 oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej zamawiającego.

 

Pytania:

1. Czy zamawiający wymaga wykonania po zakończeniu zadania pomiaru geodezyjnego powykonawczego?

Odp.1 – Tak

 

Z up. Wójta Gminy

Jerzy Bielas

Kierownik Referatu Planowania i Rozwoju

 

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska