Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  11-03-2009 | 13:25
data ostatniej modyfikacji:  11-03-2009 | 13:25
   
Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej i osuwiska :Budowa muru oporowego przy ul. Sadowej i Bolesława Krzywoustego w Kami... 11.03.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

Wójt Gminy 

Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony nr : 3 / 2 – BGP/ R / 09

 

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

 

1.        Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

2.        Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 

1.        Opis: Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej i osuwiska :Budowa muru oporowego przy ul. Sadowej

                 i Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Ząbkowickim (-etap II likwidacja skutków powodzi z 2006r.)

         

 

2.        Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

3.        Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: - Budowa muru oporowego przy ul. Sadowej

                 I Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Ząbkowickim (-etap II-  likwidacja skutków powodzi z 2006r.).

 

·           ( likwidacja skutków powodzi z roku 2006).

 

4.        Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) :45220000-5 Roboty inżynieryjne budowlane

                                                                   45223200-8 Roboty konstrukcyjne

5.        Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie

6.        Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie

7.        Czas trwania zamówienia lub termin wykonania –  II etap 20.05.2009 – 30.09.2009

      

 

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM

 I TECHNICZNYM

 

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

1)        Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 7430 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 164, poz. 1163, nr 170, poz. 1217, nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 roku nr 64, poz. 427 oraz nr 82, poz.560 ), czyli w:

a)        Pieniądzu,

b)        Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)        Gwarancjach bankowych

d)        Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)        Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

2)        W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.

3)        Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium z załącza oryginału  tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odliczenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

2.        Warunki udziału -  opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

                            I.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :

1)        Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że:

a)        Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

b)        Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do:

·          Kierowania robotami o specjalności :konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;

3)        Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo – kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych,

4)        Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

                           II.      Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

A.        Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.

B.        Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.

C.       Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

                          III.      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

A.        Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dziennik Ustaw nr 87, poz. 605 ) w celu:

1)        Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:

a)        Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)        Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c)        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d)        Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

e)        Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

2)        Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:

a)        Wykazu  robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,

b)        Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) w zakresie:

·          Specjalności  konstrukcyjno-budowlanej– 1 osoba,

 

3)        Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

4)        Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Sekcji III.

 

B.        Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

C.       Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

D.        Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

 

 

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

 

1.        Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony

2.        Kryteria oceny ofert:

a)        Cena – znaczenie : 100 %

3.        Informacje administracyjne

1)        Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.

2)        Termin składania ofert  upływa w dniu 20.04.2009 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.

3)        Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.04.2009 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.

4)        Termin związania ofertą -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)        Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·          Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173-361,

e-mail:zabawa@kamzab.pl

·          Osoba upoważniona:  Jan Zabawa w godzinach od godziny 8:30 do godziny 10:30

tel. 074/8162026,

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 09.03. 2009 roku

 

OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU-Mur-II_etap.doc (60.00 Kb)

SIWZ_-MUR-2_etap.doc (120.50 Kb)

Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.doc (34.50 Kb)

Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.doc (29.00 Kb)

Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.doc (30.00 Kb)

wzor_nr_4_do_Specyfikacji.doc (34.00 Kb)

Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.doc (22.00 Kb)

Wzor_nr_6_formularza_oferty__do_Specyfikacji.doc (26.50 Kb)

Wzor_nr_7_formularza_oferty.doc (27.50 Kb)

Wzor_nr_8_Projekt_umowy.doc (58.00 Kb)

Przedmiar-mur_oporowy_etap2str.1.bmp (475.17 Kb)

Przedmiar-mur_oporowy_etap2_str.2.bmp (475.17 Kb)

 

                                                                         Kamieniec Ząbkowicki dn.17.03.2009r.

 

 

 

 

                                     K O M U N I K A T        N R 1

 

 

 

Dotyczy:” Odbudowy infrastruktury drogowo-mostowej i osuwiska: Budowa muru oporowego przy ul. Sadowej i Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Ząbkowickim”.

 

W związku z zapytaniem do specyfikacji niniejszym udzielam odpowiedzi:

„Proszę o umieszczenie dokumentacji technicznej umożliwiającej wycenę kosztorysową w/w inwestycji tj.:”

Odp. Dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Każdy  Oferent zainteresowany zamówieniem  winien zapoznać się z  dokumentacją  techniczną ,lokalizacją inwestycji oraz  szczegółami dotyczącymi technologii wykonania w/w zadania.

1.Beton jakiej klasy B-?

Odp. Beton B-25 i B-15.

2.Stal zbrojeniowa gładka-ilość

Odp. Zestawienie stali znajduje się w przedmiarze robót  oraz na rysunkach wykonawczych w dokumentacji technicznej.

3.Zajęcie pasa ruchu drogowego jeżeli tak to czy będzie potrzebny projekt organizacji ruchu

Odp. W obrębie lokalizacji robót(droga wewnętrzna-gminna) nie przewiduje się projektu organizacji ruchu –jedynie  prze widuje się oznakowanie rejonu wykonywanych robót który leży po stronie Wykonawcy.

4.Izolacje pionowe i poziome-jakiego typu?? Czy tylko lepik na zimno??

Odp. Izolacje przeciwwilgociowe bitumiczne pozioma i pionowa wykonywane na zimno z lepiku asfaltowego poz.22,23 przedmiaru robót.

5.Projekt poręczy mostowych.

Odp. Projekt uwidoczniony jest w dokumentacji technicznej która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Określony typ i malowanie w kolorze należy dostosować w oparciu o zrealizowany I etap muru.

6.Proszę o wskazanie miejsca wywozu ziemi oraz na czyj koszt składowane.

Odp. Część mas ziemnych z wykopu  składowana będzie w obrębie budowy. Natomiast pozostała część (jeżeli zajdzie taka konieczność) zostanie składowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

Wszystkich Zainteresowanych prosi się o uwzględnienie w/w   postulatów  przy ewentualnym składaniu oferty.

 

 

 

 

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska