OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wójt Gminy
Kamieniec Ząbkowicki
ogłasza przetarg nieograniczony nr : 3 / 2 – BGP/ R / 09
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie
57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26
Tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361
Strona internetowa gminy: www.kamzab.pl
NIP 887 – 16 – 35 – 266 REGON 890718449
2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis: Odbudowa infrastruktury drogowo-mostowej i osuwiska :Budowa muru oporowego przy ul. Sadowej
i Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Ząbkowickim (-etap II likwidacja skutków powodzi z 2006r.)
2. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: - Budowa muru oporowego przy ul. Sadowej
I Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Ząbkowickim (-etap II- likwidacja skutków powodzi z 2006r.).
· ( likwidacja skutków powodzi z roku 2006).
4. Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) :45220000-5 Roboty inżynieryjne budowlane
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – II etap 20.05.2009 – 30.09.2009
SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
1. Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium
1) Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 7430 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 164, poz. 1163, nr 170, poz. 1217, nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 roku nr 64, poz. 427 oraz nr 82, poz.560 ), czyli w:
a) Pieniądzu,
b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) Gwarancjach bankowych
d) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).
2) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.
3) Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium z załącza oryginału tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odliczenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
2. Warunki udziału - opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że:
a) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
b) Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do:
· Kierowania robotami o specjalności :konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo – kredytowa, w których wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych,
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
II. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
A. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunków, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 p.z.p.
B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2 i 3. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawcy, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p.
C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
A. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dziennik Ustaw nr 87, poz. 605 ) w celu:
1) Potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty:
a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) Oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
2) Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie,
b) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 roku Prawo budowlane ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) w zakresie:
· Specjalności konstrukcyjno-budowlanej– 1 osoba,
3) Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Potwierdzenie, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Sekcji III.
B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
D. Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.
SEKCJA IV – PROCEDURA
1. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – znaczenie : 100 %
3. Informacje administracyjne
1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.kamzab.pl/BIP lub odpłatnie Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26 – cena za 1 egzemplarz 15 złotych po wpłaceniu przelewem na konto : Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śląskie Oddz. Kamieniec Ząbkowicki nr 43 9533 1030 2005 0000 01114 0001.
2) Termin składania ofert upływa w dniu 20.04.2009 roku godzina 9:30. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat.
3) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.04.2009 roku o godzinie 10-tej w siedzibie zamawiającego – I piętro sala posiedzeń.
4) Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
5) Kontakt wykonawców z zamawiającym:
· Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-011 lub fax. 074/8173-361,
e-mail:zabawa@kamzab.pl
· Osoba upoważniona: Jan Zabawa w godzinach od godziny 8:30 do godziny 10:30
tel. 074/8162026,
Kamieniec Ząbkowicki, dnia 09.03. 2009 roku
OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU-Mur-II_etap.doc (60.00 Kb)
SIWZ_-MUR-2_etap.doc (120.50 Kb)
Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.doc (34.50 Kb)
Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.doc (29.00 Kb)
Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.doc (30.00 Kb)
wzor_nr_4_do_Specyfikacji.doc (34.00 Kb)
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.doc (22.00 Kb)
Wzor_nr_6_formularza_oferty__do_Specyfikacji.doc (26.50 Kb)
Wzor_nr_7_formularza_oferty.doc (27.50 Kb)
Wzor_nr_8_Projekt_umowy.doc (58.00 Kb)
Przedmiar-mur_oporowy_etap2str.1.bmp (475.17 Kb)
Przedmiar-mur_oporowy_etap2_str.2.bmp (475.17 Kb)
Kamieniec Ząbkowicki dn.17.03.2009r.
K O M U N I K A T N R 1
Dotyczy:” Odbudowy infrastruktury drogowo-mostowej i osuwiska: Budowa muru oporowego przy ul. Sadowej i Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Ząbkowickim”.
W związku z zapytaniem do specyfikacji niniejszym udzielam odpowiedzi:
„Proszę o umieszczenie dokumentacji technicznej umożliwiającej wycenę kosztorysową w/w inwestycji tj.:”
Odp. Dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Każdy Oferent zainteresowany zamówieniem winien zapoznać się z dokumentacją techniczną ,lokalizacją inwestycji oraz szczegółami dotyczącymi technologii wykonania w/w zadania.
1.Beton jakiej klasy B-?
Odp. Beton B-25 i B-15.
2.Stal zbrojeniowa gładka-ilość
Odp. Zestawienie stali znajduje się w przedmiarze robót oraz na rysunkach wykonawczych w dokumentacji technicznej.
3.Zajęcie pasa ruchu drogowego jeżeli tak to czy będzie potrzebny projekt organizacji ruchu
Odp. W obrębie lokalizacji robót(droga wewnętrzna-gminna) nie przewiduje się projektu organizacji ruchu –jedynie prze widuje się oznakowanie rejonu wykonywanych robót który leży po stronie Wykonawcy.
4.Izolacje pionowe i poziome-jakiego typu?? Czy tylko lepik na zimno??
Odp. Izolacje przeciwwilgociowe bitumiczne pozioma i pionowa wykonywane na zimno z lepiku asfaltowego poz.22,23 przedmiaru robót.
5.Projekt poręczy mostowych.
Odp. Projekt uwidoczniony jest w dokumentacji technicznej która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Określony typ i malowanie w kolorze należy dostosować w oparciu o zrealizowany I etap muru.
6.Proszę o wskazanie miejsca wywozu ziemi oraz na czyj koszt składowane.
Odp. Część mas ziemnych z wykopu składowana będzie w obrębie budowy. Natomiast pozostała część (jeżeli zajdzie taka konieczność) zostanie składowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wszystkich Zainteresowanych prosi się o uwzględnienie w/w postulatów przy ewentualnym składaniu oferty.
|