Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  29-05-2014 | 11:40
data ostatniej modyfikacji:  29-05-2014 | 11:40
Korespondencja Wyniki postępowania
Dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego, multimedialnego i wystawienniczego na potrzeby ekspozycji muzealnej w salach Pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim. 29.05.2014

Kamieniec Ząbkowicki: Dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego, multimedialnego       i wystawienniczego na potrzeby ekspozycji muzealnej w salach Pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim.
Numer ogłoszenia: 115563 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury , ul. Złotostocka 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 74 8173 031; 8173 231, faks 74 8173 031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego, multimedialnego i wystawienniczego na potrzeby ekspozycji muzealnej      w salach Pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego, multimedialnego i wystawienniczego na potrzeby ekspozycji muzealnej w salach Pałacu w Kamieńcu Ząbkowickim w następującym zakresie: 1.1. Dostawa i montaż systemu oświetleniowego (zgodnie z dokumentacją projektową systemu multimediów wystawowych, oświetlenia ekspozycyjnego i wytycznych do aplikacji interaktywnych), 1.2. Dostawa i montaż multimediów (zgodnie z dokumentacją projektową systemu multimediów wystawowych, oświetlenia ekspozycyjnego i wytycznych do aplikacji interaktywnych), 1.3. Wykonanie aplikacji na multimedia (zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej systemu multimediów wystawowych, oświetlenia ekspozycyjnego i wytycznych do aplikacji interaktywnych), 1.4. Dostawa i montaż sprzętu wystawienniczego, to jest: - ramy ekspozycyjne (36 szt.) - Wolnostojące ramy prezentacyjne 106x200cm z wypełnieniem o formacie 100x100cm, konstrukcja ramy wykonana z profili aluminiowych anodowanych. Rama wyposażona w profile poziome ze stopkami regulacyjnymi umożliwiającymi wypoziomowanie ramy z możliwością ich demontażu. Możliwość łączenia Ram ze sobą i zestawiania ze sobą. Możliwość eksponowania grafiki z obu stron ramy. - stojaki informacyjne (3 szt.) - wolnostojący stojak informacyjny, konstrukcja z profili aluminiowych w wersji anodowanej, wraz z 3 pojemnikami na prospekty A4 z pleksi 3mm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.13.20-6, 32.34.23.00-5, 48.15.10.00-1, 32.32.20.00-6, 31.52.72.60-6, 42.96.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) dwie (2) odrębne usługi polegające na wykonaniu/wykonywaniu oprogramowania na urządzenia multimedialne, których zadaniem była efektowna prezentacja dużej ilości treści multimedialnych w instytucji publicznej o charakterze muzealnym lub bibliotecznym w tym jedna usługa o wartości nie mniejszej niż 20 000,- PLN brutto, oraz b) co najmniej jedną (1) usługę polegającą na dostarczeniu oprogramowania do instalacji multimedialnej znajdującej się w instytucji o charakterze muzealnym, w skład której wchodził ekran dotykowy, polegającą na dostarczeniu oprogramowania do prezentacji multimedialnych opartych na wykorzystaniu szablonów prezentacyjnych, które mogą być edytowane za pomocą dostarczonego przez wykonawcę oprogramowania na zasadzie WYS/WYG (What You See Is What You Get) umożliwiając podgląd na żywo edytowanych szablonów.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis w pkt III.3.4.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda aby osoby realizujące zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia: a) Kierownik projektu, który - posiada wykształcenie wyższe techniczne, oraz - doświadczenie na stanowisku Kierownika Projektu / Kierownika Kontraktu w pracach związanych z kompleksowym wykonaniem multimedialnej ekspozycji muzealnej, tj. kierował pracami przy realizacji minimum 3 obiektów muzealnych lub obiektów ekspozycyjnych z elementami audiowizualnymi, gdzie w zakres co najmniej jednej ze wskazanych prac wchodziły następujące instalacje: dostawa, montaż i uruchomienie monitorów (w tym dotykowe) i komputerów, system zarządzania ekspozycją i oświetleniem, b) Grafik komputerowy, który - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy przy tworzeniu kontentu multimedialnego oraz projektowaniu graficznego interfejsu użytkownika, oraz - w tym czasie wykonał co najmniej dwa (2) projekty graficzne interfejsu użytkownika dla instytucji publicznej o charakterze muzealnym lub bibliotecznym, każdy projekt dla innej instytucji; c) Programista pracującym w środowisku Flash, który: - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, oraz - w ww. okresie zaprojektował i wykonał co najmniej dwie (2) aplikacje na urządzenia zawierające ekran dotykowy dla instytucji publicznej o charakterze muzealnym lub bibliotecznym, każdy projekt dla innej instytucji; d) Programista systemu zarządzania, który: - posiada wykształcenie wyższe techniczne, oraz - posiada doświadczenie w programowaniu zaoferowanego systemu zarządzania ekspozycją i oświetleniem, tj. programował oferowany system zarządzania ekspozycją i oświetleniem w minimum dwóch (2) instalacjach o charakterze muzealnym i/lub wystawienniczym, oraz - posiada certyfikat producenta zaoferowanego systemu zarządzania ekspozycją na poziomie zaawansowanym potwierdzający, że wskazana osoba jest certyfikowanym programistą oferowanego systemu Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w zespole realizującym, przy czym jedna osoba może pełnić nie więcej niż 2 funkcje i musi spełniać wszystkie wymagania stawiane obu stanowiskom.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawcy: - wykażą się posiadaniem zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN; - wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w ustawie z dnia 29 stycznia 2001 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego lub zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kamzab.pl/pl/8574/0/ogloszenia-oraz-wyniki-przetargow.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Kultury, ul. Złotostocka 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, tel. (+48) 74 817 32 31 tel./fax (+48) 74 817 30 31, e-mail: gcikamzab@o2.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Gminne Centrum Kultury, ul. Złotostocka 27, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w związku z realizacją projektu pn. Organizacja stałej wystawy pt. Twórcy i dzieje unikalnego zespołu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim - etap I.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 
Zalaczniki:
ogloszenie-115563-2014.docx
siwz-ag-2014.05.29.doc
zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.doc
zalacznik-nr-1a-przedmiar-robot.pdf
zalacznik-nr-1b-dokumentacja-projektowa.pdf
zalacznik-nr-1c-wytyczne-dla-sal-17_16_15.pdf
zalacznik-nr-1d-wytyczne-dla-sal-20_19_18.pdf
zalacznik-nr-2-oswiadczenie.doc
zalacznik-nr-3-oswiadczenie-art.-24.doc
zalacznik-nr-4-doswiadczenie.doc
zalacznik-nr-5-wykaz-osob.doc
zalacznik-nr-6-wzor-umowy.doc
b01-zalacznik-dokumentacji-projektowej.pdf
b02-zalacznik-dokumentacji-projektowej.pdf
b03-zalacznik-dokumentacji-projektowej.pdf
b04-zalacznik-dokumentacji-projektowej.pdf
r01-zalacznik-dokumentacji-projektowej.pdf
r02-zalacznik-dokumentacji-projektowej.pdf
««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska