Ogłoszenia oraz wyniki przetargów

Przetargi

 
data publikacji:  30-09-2009 | 14:38
data ostatniej modyfikacji:  30-09-2009 | 14:38
   
Remont widowni boiska piłkarskiego w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Złotostocka 7 30.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Wójt Gminy  Kamieniec Ząbkowicki

ogłasza przetarg nieograniczony  nr 15/4-PR/PN-R/09

 

SEKCJA I  - ZAMAWIAJĄCY

 

1.       Nazwa i adres:

           Gmina Kamieniec Ząbkowicki, powiat Ząbkowice Śląskie, województwo Dolnośląskie

57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26

tel. 074/8162-011, fax.: 074/8173361

Strona internetowa Gminy: www.kamzab.pl

 

NIP 887 – 16 – 35 – 266                                                  REGON 890718449

 

2.        Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

 

SEKCJA II – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.        Opis:

                   Remont  widowni boiska piłkarskiego w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Złotostocka 7.

.

2.        Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.

             Remont  widowni boiska piłkarskiego w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Złotostocka 7.

3.        Wspólny Słownik Zamówień ( CPV ) – 45.11.27.20-8

4.        Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej – nie

5.        Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – nie

6.        Czas trwania zamówienia lub termin wykonania – okres w miesiącach: 2.                                             Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zamówienia, w szczególnie uzasadnionych przypadkach nie wynikających z winy wykonawcy w szczególności złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych.

      

SEKCJA III – INFORMACJA O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

1.        Warunki dotyczące zamówienia – informacja na temat wadium

 

1)Zmawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 12 439 złotych przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( Dziennik Ustaw z 2006 roku nr 164, poz. 1163,                   nr 170, poz. 1217, nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 roku nr 64, poz. 427 oraz nr 82, poz.560 ), czyli w:

a)     Pieniądzu,

b)     Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo                         – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)     Gwarancjach bankowych

d)     Gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)     Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy     z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości          ( Dziennik Ustaw z 2007 roku nr 42, poz. 275).

2)          W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 16953310302005000001140002 BS Ząbkowice Śląskie o/Kamieniec Ząbkowicki z dopiskiem „wadium”.

3)          Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopie dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium z załącza oryginału  tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odliczenia            i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.

 

2.        Warunki udziału.

 

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w § 8 pkt. 1 niniejszej specyfikacji, muszą być:       

a)     Wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane  charakteryzujące zakres robót, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót.

b)     Dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione usługi, roboty zostały wykonane należycie, np. referencje.

2.     Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w § 8 pkt. 2 niniejszej specyfikacji, muszą być:

a)     Wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do wyżej wymienionej izby i posiada wyżej wymienione ubezpieczenia.

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 Prawa zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa  zamówień publicznych –wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7. Dowód złożenia wadium.

8. Wypełniony druk „Oferta”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

9. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 3 do 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu cywilnego.

UWAGI :

Wszystkie wymienione wyżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawniona (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status wykonawcy ( odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

SEKCJA IV – PROCEDURA

 

1.        Tryb udzielenia zamówienia  - przetarg nieograniczony

2.        Kryteria oceny ofert:

a)        Cena – znaczenie 100

 

3.        Informacje administracyjne

1)       Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia – www.bip.kamieniec-zabkowicki.iap.pl/Urząd/Przetargi/ogłoszenia lub bezpłatnie w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka nr 26.

2)       Termin składania ofert  upływa w dniu 20.10.2009 roku godzina 925. Miejsce złożenia oferty; Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sekretariat pok. Nr 10.

3)       Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.10.2009 roku o godzinie 930 w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ul. Ząbkowicka 26 – I piętro sala posiedzeń.

4)       Termin związania ofertą -  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

5)       Kontakt wykonawców z zamawiającym:

·          Urząd Gminy Kamieniec Ząbkowicki tel. 074/8162-024 lub fax. 074/8173361,

e-mail: twardowski@kamzab.pl

·          Osoba upoważniona: Stanisław Twardowski, w godzinach od godziny 800 do godziny 1500  tel. 074/8162024, 

 

Kamieniec Ząbkowicki, dnia 28.09. 2009 roku

 

 ZAŁĄCZNIKI:

 

Ogloszenie.doc (66.50 Kb)

SIWZ_do_60-NBO.doc (111.00 Kb)

Wzor_nr_1_do_SIWZ.doc (40.00 Kb)

Wzor_nr_2_do_SIWZ.doc (30.00 Kb)

Wzor_nr_3_do_SIWZ.doc (31.50 Kb)

Wzor_nr_4_do_SIWZ.doc (27.00 Kb)

Wzor_nr_5_do_SIWZ.doc (22.50 Kb)

Wzor_nr_6_do_SIWZ.doc (23.50 Kb)

Wzor_nr_7_do_SIWZ.doc (24.00 Kb)

zalacznik_nr_8_do_SIWZ_UMOWA.doc (75.00 Kb)

Przedmiary_stadion-widowniar.pdf (44.09 Kb)

Specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych_stadion_-widownia..pdf (364.21 Kb)

Inwentaryzacja_widownia_nr_1.pdf (568.24 Kb)

Inwentaryzacja_widownia_nr_2.pdf (762.28 Kb)

Projekt_widownia_nr_1.pdf (820.78 Kb)

Projekt_widownia_nr_2.pdf (1.11 Mb)

««« powrót
 

Kamieniec Ząbkowicki      IAP Portal - (C)opyright by Interaktywna Polska